نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در پیامی انتخاب آقای دکتر قالیباف را به‌عنوان ریاست مجلس یازدهم تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 28 May 2020

به گزارش تابناک تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در پیامی انتخاب آقای دکتر قالیباف را به‌عنوان ریاست مجلس یازدهم تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به‌شرح زیر است؛

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیّات؛

انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان ملت؛ که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید پیشانیِ باشکوه و درخشان مردم‌سالاری اسلامی و حضور نمایندگان فعال و دارای شناخت از شرایط و اولویت‌های کشور منظومه بسیار مبارک و ارزشمندی است که مجلس ما را در مسیر بلند گام دوم انقلاب به معنی واقعی در رأس امور قرار خواهد داد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در پیام افتتاحیه مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار داده و معیشت طبقات ضعیف، اصلاح خطوط اصلی اقتصاد مثل اشتغال و تولید و تورم را از اولویت های اصلی کشور برشمرده اند؛ امید است با رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی و موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم، منویات معظم له نقشه راه نمایندگان مردم در بهارستان باشد.

با آرزوی توفیقات روزافزون؛ سربلندی جنابعالی و دیگر وکلای جدید ملت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به گزارش تابناک تبریز، در دومین جلسه علنی مجلس یازدهم که امروز پنج‌شنبه برای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دائم برای یک سال آینده تشکیل شد، محمدباقر قالیباف توانست با کسب ۲۳۰ رأی ریاست مجلس یازدهم را بر عهده گیرد. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد منتخبان مشهد و اردبیل به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.

همچنین، از نمایندگان تبریز، آذرشهر و اسکو "روح الله متفکر آزاد" به عنوان دبیر و "محمد حسین فرهنگی" به عنوان ناظر هیأت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار