استاندار آذربایجان شرقی در پیام‌های جداگانه‌ای، ضمن تبریک انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، از تلاش‌ها و خدمات دکتر علی لاریجانی در مدت سه دوره ریاست مجلس قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 29 May 2020

محمدرضا پورمحمدی در پیامی به دکتر محمدباقر قالیباف، ضمن تبریک انتخاب ایشان به ریاست مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد مجلس یازدهم با همکاری سایر قوا، در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی قدم بردارد.

در این پیام آمده است:

آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حاکمیت اراده ملت بزرگ ایران و جلوه بارز مردم‌سالاری دینی را پیش روی جهانیان به تصویر کشید. بی‌تردید مجلس از مهم‌ترین ارکان نظام است که با تدوین و تصویب قوانین، راهگشای حرکت کشور به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت به شمار می‌رود. در شرایط کنونی، وحدت، همدلی و هماهنگی همه قوای کشور در راستای حل مشکلات مردم و اجرای سیاست‌های کلی نظام مبنی بر توسعه اقتصادی، اشتغال و رونق تولید مورد انتظار است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در پیامی به دکتر علی لاریجانی، تجربه سال‌ها حضور در مسئولیت‌های مهم کشور را از عوامل مدیریت مدبرانه و عاقلانه ایشان در مجلس برشمرد و از تلاش‌ها و خدمات ایشان در سه دوره ریاست قوه مقننه قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار