فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت سه تن از مرزبانان هنگ مرزی سردشت در درگیری با اشرار مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 30 May 2020

متن پیام سردار حسین عبدی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت مظلومانه 3 نفر از مرزبانان خدوم و جان برکف هنگ مرزی سردشت را که به دست اشرار مسلح، ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می‌گویم و ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهند کرد.

مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم‌تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای مزدور منطقه که به بهانه‌های مختلف به مرزهای ایران اسلامی تجاوز می‌کنند داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت.

ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مد ظله العا لی)خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمانم در انتظامی و مرزبانی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و مردم شهید پرور از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های معزز شهداء صبر و اجر مسالت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار