رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به تاثیر تعطیلات خرداد بر افزایش روند کرونا، گفت: در حال حاضر ۲۴۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
کد خبر: ۸۶۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 15 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر حسین کریم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان البرز، اظهار کرد: از ابتدای خرداد تا نیمه این ماه روند ابتلاء به کرونا در استان صعودی شد و با رشد ۲۰ درصدی آمار بستری‌ها مواجه شدیم.

وی دلیل صعودی شدن روند بیماری کرونا در استان را متأثر از تعطیلات خردادماه و افزایش حجم سفرها دانست و گفت: اما در روزهای اخیر روند ابتلاء تثبیت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه مردم باید به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند، گفت: در میان مبتلایان جدید افراد جوان بیشتری را شاهد هستیم.

دکتر کریم گفت: متأسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۶۸ نفر در استان البرز جان خود را از دست داده اند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۲۴۲ نفر بیمار با علائم قطعی و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که ۷۴ نفر مثبت و ۱۶۸ نفر مشکوک به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تعداد کل بهبود یافتگان و ترخیص شدگان از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان را از ابتدا تاکنون هفت هزار و ۳۱۷ نفر اعلام کرد.

دکتر کریم وضعیت استان را زرد اعلام کرد و گفت: از میان شهرستان‌های استان فقط وضعیت شهرستان طالقان سفید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار