کد خبر: ۸۷۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 03 July 2020
آرمان گفت: برای رفع کم‌آبی اراضی شالکاری صومعه‌سرا، سپاه در صورت اخذ مجوز امکانات خود را به میدان می‌آورد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «جهانبخش آرمان» عصر امروز(پنجشنبه، 12تیر) در حاشیه بازدید از اراضی کشاورزی روستای خراط ‌محله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم از رسالت‌های سپاه است و در این راستا آتش به اختیار عمل می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا مردمی، مکتبی و انقلابی بودن را سه رکن اصلی سپاه دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورای حسینی است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت‌رسانی به این ولی نعمتان باید سرلوحه کار همه مسئولان باشد گفت: در سال جاری بر اثر کم‌آبی کشاورزان شهرستان در رنج و فشار هستند.

 

آرمان با اشاره به تهیه چهار دستگاه پمپاژ دیزلی و در اختیار کشاورزان قرار دادن تصریح کرد: ما توانستیم با استفاده از ظرفیت سپاه قدس گیلان و حمایت‌های سردار عبدالله‌پور این پمپاژها را برای کشاورزان تهیه کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با شناسایی مناطقی که بیشتر از همه به این پمپاژها نیاز دارند دو دستگاه در روستای خراط ‌‌محله، یک دستگاه در روستای مهویزان و یک دستگاه در روستای ندامان بخش میرزاکوچک راه‌اندازی شد.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه تکیه‌گاه مردم است و با وجود سپاه مردم احساس آرامش می‌کنند اظهار کرد: در بازدیدی که از اراضی شالیکاری روستای مهویزان به عمل آمد در صورت اخذ مجوزهای لازم، سپاه این آمادگی را دارد که در سریع‌ترین زمان ممکن یک حلقه چاه عمیق برای کشاورزان این روستا حفر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار