استان اصفهان در حوزه ورزش بدنسازی و پرورش اندام کشور در همه شاخه ها و کمیته ها جزو برترین ها بوده است.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 03 July 2020

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع سالیانه هیئت پرورش اندام و بدنسازی با بیان اینکه استان اصفهان قطب فعال بدنسازی و پرورش اندام کشور است گفت: در سال های اخیر مدیریت این رشته در استان اصفهان سبب شده تا ورزشکاران آن با خیال آسوده نسبت به گذشته در این ورزش به فعالیت ادامه دهند.
محمد تقی امیری خراسانی در ادامه افزود: استان اصفهان در حوزه ورزش بدنسازی و پرورش اندام کشور در همه شاخه ها و کمیته ها جزو برترین ها بوده و این را می توان از کسب عناوین بین المللی ورزشکاران آن ثابت کرد.
امیری خراسانی در ادامه گفت: امیدواریم با ظرفیت های بالایی که استان اصفهان در همه رشته های بدنسازی و پرورش اندام چه در حوزه زیرساخت ها و چه نیروی انسانی دارد مثل سال های اخیر هم در حوزه ملی و هم قهرمانی موثر باشد که این کمترین توقع است.
سرپرست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه دید مردم و حتی برخی رسانه های به رشته های بدنسازی و پرورش اندام همچنان سنتی است گفت: حتی ما در برخی فیلم ها و سریال های تلویزیونی و سینمایی هم می بینیم که برای جلوه دادن آدم های بد و شرور از افرادی که تنومند و یا بدنساز هستند استفاده می کنیم در حالی که در رشته های بدنسازی و پرورش اندام هستند اکثرشان جزو انسان های مهربان و خیر و مردم دوست هستند.
محمد تقی امیری خراسانی در پایان گفت: ایران در رشته ای مختلف بدنسازی و پرورش اندام مثل پاورلیفتینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، مچ اندازی و قویترین مردان همیشه جزو برترین های دنیا بوده است و امیدواریم با این همه ظرفیتی که در کشور وجود دارد بیشتر از گذشته به این ورزش که علاقه مندان زیادی به خصوص در نسل جوان دارد بها داده شود و مشکلات آن تا جایی که امکان دارد در بین مسئولان و رسانه ها برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار