نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۸۷۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 03 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم قابل توجه عملیات عمرانی در پروژه قطار شهری تبریز گفت: هرایستگاه مترو معادل پنج روگذر و زیر گذر هزینه‌بر است.

علیرضا منادی در جریان بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، اظهار کرد: امروز بخش قابل توجهی از مردم شهر تبریز با افتخار از خدمات قطار شهری از منطقه لاله تا ائل گولی در خط یک مترو بهره‌مند هستند و امیدواریم شاهد استفاده تمام همشهریان از قطارشهری باشیم.

وی با اشاره به هزینه کرد میلیاردها تومان برای تحقق این پروژه بزرگ شهری، گفت: امروز خوشبختانه شاهد پیشرفت قابل توجه این پروژه هستیم و پروژه‌هایی این چنینی می‌توانند در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری تاثیر گذار باشند.

وی با اشاره به پیشرفته عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۵ خط یک قطار شهری تبریز، بیان کرد: به اتفاق همکارانمان بازدید از این پروژه داشتیم و جا دارد از مدیران و دست اندرکاران این پروژه تقدیر و تشکر کنیم.

دکتر منادی در خصوص سهم دولت در این پروژه کلان شهری، گفت: سال گذشته از محل اوراق مشارکت، مبلغ قابل توجهی به این پروژه اختصاص یافته است و باتوجه به ترکیب این دور از مجلس شورای اسلامی، امیدواریم بتوانیم مبالغ قابل توجهی از محل سهم دولت با تخصیص بالا را در این پروژه شاهد باشیم.

وی در خاتمه از همکاری مجموعه شهرداری تبریز و تأمین بودجه مورد نیاز این پروژه نیز تقدیر و خاطرنشان کرد: شهرداری در تأمین بودجه موردنیاز پیشقدم بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار