کد خبر: ۸۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 03 July 2020

دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: در خصوص ادامه برگزاری لیگ های فوتبال استان تصمیم گیری می شود، ضمن این‌که همچنان هیچ مدرسه فوتبال و آکادمی‌ای حق فعالیت ندارد.

علی قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خروجی جلسه با رییس هیات فوتبال خوزستان و اعضای هیات رئیسه، اظهارکرد: همانگونه که مطلع هستید، وضعیت جدیدی از محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونا به چندین شهرستان استان خوزستان ابلاغ شده است و در چنین شرایطی واقعا برگزاری بازی‌ها برای ما میسر نیست زیرا سلامتی ورزشکاران و سایر عوامل برگزاری بازی‌ها برای ما اهمیت دارد. در روزهای آینده اگر وضعیت به همین منوال باشد با حضور باشگاه‌های حاضر در لیگ‌ها در محل هیات فوتبال جلسه‌ای تشکیل می‌دهیم و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

دبیر هیات فوتبال خوزستان در خصوص فعالیت آکادمی ها و مدارس فوتبال نیز گفت: به هیچ باشگاهی مجوز فعالیت ندادیم و همان گونه که قبلا اعلام کردیم با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص تسویه حساب با داوران افزود: دستمزد داوران در ۵ لیگ مختلف استان خوزستان روز گذشته (پنجشنبه) به حساب آن‌ها واریز شد و با این واریزی با همه داوران تسویه حساب انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین در جلسه برگزار شده، در خصوص مسائل مختلف فوتبال خوزستان و راهکارهایی جهت پیشرفت این رشته پرطرفدار  بحث شد. حکم انتصاب ۵ خزانه‌دار هیات فوتبال‌های شهرستان ها با تاییدیه اعضای هیات رئیسه صادر و به آنها ابلاغ خواهد شد.

قاسمی در پایان ضمن قدردانی از کادر پزشکی و تمام کسانی که در جبهه سلامت برابر این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند، گفت: امیدواریم با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی این موج شیوع را خیلی خوب رد کنیم و به جز موارد ضرورت از خانه خارج نشویم و اگر مجبور به ترک خانه شدیم، حتما از ماسک‌های بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار