استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح موزه مطبوعات آذربایجان همزمان با روز خبرنگار امسال خبر داد و خواستار مشارکت شهروندان استان در تجهیز این موزه و جمع‌آوری آثار تاریخی مربوط به مطبوعات آذربایجان در آن شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 04 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان در خانه تاریخی صلح‌جو، اظهار داشت: راه‌اندازی این موزه یکی از خواسته‌های اصحاب رسانه استان بود که امروز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی استان محقق شد.

وی افزود: از سال‌های گذشته مصمم به راه‌اندازی این موزه بودیم که امسال با تحویل محل مناسب، این امر محقق شد و با تجهیز و جمع‌آوری آثار مرتبط، در روز 17 مرداد که روز خبرنگار است، افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آثار تاریخی مربوط به مطبوعات آذربایجان در این موزه نگه‌داری خواهد شد، از شهروندان استان خواست تا آثار تاریخی خود را در اختیار این موزه قرار دهند تا هم در شرایط مناسب نگه‌داری شده و هم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

گفتنی است تفاهم‌نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان میان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی در محل خانه تاریخی صلح‌جو در تبریز امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار