سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان رسیده است، گفت: کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند، از امروز می‌توانند ۳۰ درصد سهام عدالت خود را به فروش برسانند.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 04 July 2020
 
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت امروز به صورت زنده در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: کسانی که شماره شبای خود را اعلام کرده‌اند و همچنین شماره تلفن همراه به نام آن‌ها ثبت شده است، می‌توانند پرتفوی سهام عدالت خود را در سامانه سهام عدالت ملاحظه کنند و از امروز کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود اقدام به فروش ۳۰ درصد سهام عدالت کنند.

وی افزود: کسانی که شماره شبای آن‌ها مشکل داشته و یا تلفن همراه به نام آن‌ها ثبت نشده باشد، امکان دیدن پرتفوی سهام عدالت ندارند و تنها راه برای شناسایی مشتریان مراجعه به سامانه سهام عدالت و سامانه سجام است که باید هم شماره تلفن همراه و هم شماره شبای حساب بانکی آن‌ها ثبت شود.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس برای شناسایی دارندگان سهام عدالت باید ۲ مورد شماره شبای حساب مرتبط و شماره همراه به نام خود دارنده سهام به سامانه سهام عدالت اعلام شود و کسانی کهخ ایرادی در اطلاعات آن‌ها وجود دارد باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی سهام عدالت مراجعه کنند و یا با مرکز تماس ۱۵۶۹ از سراسر کشور تماس بگیرند.

فهیمی در مورد ارزش روز سهام عدالت گفت: ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۱۵ میلیون تومان شده است و کسانی که سهام یک میلیون تومانی اسمی در اختیار دارند، طبعاً ارزش روز آن ۲ برابر این رقم شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه سهام عدالت مرکب از سهام ۳۶ شرکت مهم و بنیادی بازار است بنابراین ارزش دارایی سهام عدالت بالا است و توصیه می‌شود در صورت عدم نیاز از فروش این سهام خودداری کنند و از منافع حاصل از آن استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار