کد خبر: ۸۷۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 05 July 2020

آغاز ثبت نام بنگاه های فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه در سامانه کارا

تابناک/ مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام از شاغلان و بنگاه های فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی در سامانه کارا، گفت: پایان تیر ماه آخرین مهلت ثبت نام در این سامانه است.

فیروز فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی می‌توانند از دوشنبه ۱۶ تیر ماه در سامانه کارا اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز پنجشنبه با ارسال پیامکی این موضوع را اطلاع رسانی کرده است، افزود: متقاضیان مشمول می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به ثبت نام مشمولان دارای کد بیمه کارگاهی از در روزهای گذشته فرصت ثبت نام در این سامانه را داشته‌اند، گفت: مهلت ثبت نام برای مشمولان دارای کد بیمه کارگاهی تا پایان تیر ماه اعلام شده است.

وی در ادامه با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان برای ثبت نام در این سامانه، تصریح کرد: تا به امروز ۸۲ واحد کارگاهی حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

فاضلی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کرونایی یکی از بسته‌های حمایتی از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع این ویروس است، افزود: حوزه فرهنگ، هنر و رسانه با توجه به تعطیلی چهار ماهه فعالیت‌ها آسیب‌های مالی بسیاری دیده که تلاش می‌کنیم با جلب حمایت‌ها بخشی از این آسیب‌ها جبران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار