سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان آمادگی ذهنی ندارند و استقلال هم به قرنطینه رفته، با این وضع برگزار نشدن مسابقات لیگ بهتر است.
کد خبر: ۸۷۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 05 July 2020
رضا مهاجری بعد از شکست یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: دو بحث داریم یک بحث فنی و یک بحث هم شرایط برگزاری مسابقات. در بحث فنی اصلا خوب نبودیم نه شیوه بازی مان نه هماهنگی‌مان. طبیعی بود مقابل فولاد بازی سختی داشتیم و بعد دوباره سفر به خوزستان داشتیم که بدن‌ها تحلیل رفت. در نیمه دوم با آوردن چند بازیکن جوان بازی را در اختیار گرفتیم. نیمه دوم امیدوار کننده بود. اسم‌ها در میدان نمی‌تواند کمک کند و ملاک عملکرد بازیکنان است. امیدوارم با تمرینات بیشتر به شرایط ایده‌آل‌مان برسیم. به نفت مسجدسلیمان هم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه با شرایط کرونا موافق ادامه برگزاری لیگ هستید یا نه گفت: هفته گذشته دیدید چه غوغایی به پا شده است. هفته گذشته  بازیکنان ما با فولاد بازی داشتند و گفتند آنها کرونا داشتند و بازیکنان ما بیم و ترس داشتند. در لیگ به دنبال چی هستیم. یک تیم به شهر بازی نمی‌رود یک تیم بازی نمی‌کند. از سویی دیگر تست‌ها را قبول نداریم. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخگو باشند و آنها متولی برگزاری مسابقات  هستند و باید جواب بدهند. بازیکنان آمادگی ذهنی ندارند. لیگ مدت‌ها تعطیل بوده و بعد از 4 ماه دوری از میادین می‌خواهیم هر 4 - 5 روز یکبار بازی می‌کنیم. استقلال هم به قرنطینه رفت. با این وضع برگزار نشدن مسابقات بهتر است. اگر بناست تست بدهیم و بعد فدراسیون این تست را قبول نکند که نمی شود فدراسیون برای هر شهر چند افسر امنیتی  تست بگذارد که تستها انجام شود در حال حاضر شاهد یک کلاف پیچیده‌ای شاهد هستیم که نمی‌دانم چه خواهد شد.

مهاجری در مورد داوری مسابقه گفت: داوری هم تشکر کنم که با توجه به شرایط سنگین خوب قضاوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار