مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به اینکه سمند کشور تنها در تبریز تولید می‌شود، گفت: محصول سمند با ارتقا سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 06 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، حمید حاجی‌زاد منصور در گفت‌وگو با خبرنگاران، از افزایش سطح کیفی سمند تبریز از دو ستاره به سه ستاره خبر داد و اظهار داشت: در تازه ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول سمند با ارتقا سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

 وی با بیان اینکه با اضافه شدن سمند به جرگه محصول با کیفیت مطلوب هم اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است افزود: این دستاورد مهم مرهون تلاش بی وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.

حاجی‌زاد منصور با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، ابراز داشت: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تأیید و اخذ مجوزهای لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری 2000 دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاری سازی می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار