معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز استان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از شنبه هفته جاری در این شهرستان‌ها اعمال شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 08 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، علیار راستگو امروز  در بیست و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا،  از اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز استان خبر داد اظهار داشت: این محدودیت‌ها از سوی کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا به 11 استان ابلاغ شده است که در استان ما نیز فعلاً 7 شهرستان مشمول این ابلاغیه هستند.

 
وی، مدت زمان اعمال این محدودیت‌ها را یک هفته اعلام کرد و گفت: در صورت ادامه وضعیت قرمز در هر یک از شهرستان‌ها، ستاد استانی کرونا می‌تواند تمدید محدودیت‌ها را به ستاد ملی پیشنهاد کند.
 
راستگو با اشاره به مصادیق محدودیت‌ها، گفت: هر مجموعه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
  
فرمانداران اهر، مرند، میانه، چاراویماق، مراغه و بناب هم در ارتباط تصویری با این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت این شهرستان‌ها و اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا ارائه کردند.
 
در این جلسه مقرر شد اعمال محدودیت‌ها در 12 شهرستان استان که در وضعیت قرمز هستند (7 شهرستان در ابلاغیه قبلی و 5 شهرستان جدید)، به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شود.
 
همچنین استمرار ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم فرهنگی، اجتماعی و تشکیل تجمعات و نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی مورد تأکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار