استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌ها و زحمات جانانه و ایثارگرانه تمامی عوامل و نیروهای موثر در مهار آتش‌سوزی در منطقه قره‌تیکان‌لو قدردانی کردـ
کد خبر: ۸۷۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 10 July 2020

به گزارش تابناک تبریز،محمد رضا پورمحمدی با بیان این مطلب گفت: دستگاه‌های مسئول آمادگی خود را برای مواجهه با حوادث احتمالی مشابه حفظ کنند.

وی از مهار آتش‌سوزی در مراتع منطقه قره‌تیکان‌لو شهرستان خداآفرین با تلاش گروه‌های امداد و یگان‌های حفاظت مستقر در منطقه خبر داد.

وی افزود: ساعاتی پیش با تلاش گروه‌های امدادی هلال احمر، سپاه، ارتش، بسیج، آتش‌نشانی تبریز، یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، ستاد مدیریت بحران شهرستان خداآفرین و نیروهای مردمی، آتش‌سوزی در منطقه قره‌تیکان‌لو مهار شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه گزارش لحظه به لحظه و به موقع یگان‌های حفاظت و هماهنگی گروه‌های امدادی موجب شد که آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی مهار شده و از گسترش آن جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: یک فروند بالگرد آب‌پاش نیز برای کمک به عملیات مهار آتش از سوی سپاه به منطقه اعزام شده بود که ماموریت خود را انجام داد.

استاندار آذربایجان شرقی از لکه‌گیری آتش در دو نقطه باقی‌مانده از مراتع این منطقه توسط نیروهای امدادی خبر داد و گفت: گروه‌های مستقر در منطقه برای مقابله با شعله‌ور شدن مجدد آتش، به حالت آماده‌باش در منطقه حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار