معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اتحاد و همدلی بین مدیران اجرایی تأکید کرد و با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم با همراهی و همگرایی دستگاه های اجرایی و قوای سه گانه تسهیل می شود، گفت: شناسایی ظرفیت ها، امیدآفرینی و ایجاد فضای همدلی بین مدیران شهرستانی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، اولویت فرمانداران در دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 11 July 2020

علیار راستگو در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید مراغه، افزود: وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم باشد.

وی اضافه کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید همانند روزهای ابتدایی دولت در اجرای طرح ها و خدمات رسانی تلاش و اهتمام داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون این استان از نظرزیرساخت های بهداشتی و درمانی در وضعیت مناسبی قرار دارد اما رعایت موازین بهداشتی توسط مردم و مئولان ضروری است.

وی با قدردانی از تلاش های فرماندار سابق مراغه افزود: آقای شکری در مدت خدمت خود در این شهرستان تلاش های مناسبی برای خدمت رسانی به مردم منطقه داشته اما به دلیل رسیدن به زمان بازنشستگی، بهره مندی بیشتر از وجود این فرماندار تلاشگر ممکن و میسر نشد.

وی اضافه کرد: فرماندار جدید این شهرستان نیز از فرمانداران باتجربه و توانمند آذربایجان شرقی بوده و دارای تخصص علمی در زمینه کسب و کار است.

حمایت ها و همراهی های مردم و مدیران زمینه ساز توسعه است

فرماندار سابق مراغه هم در این جلسه با اشاره به نقش همگرایی بین مردم و مسوولان در بالندگی جامعه گفت: حمایت ها و همراهی های مردم و مدیران زمینه ساز توسعه این شهرستان در سال های اخیر شده است.

حمید شکری افزود: حمایت های بی دریغ مدیران دستگاه ها در سال های اخیر در کنار همراهی نیروهای خدوم این شهرستان موجب ایجاد بسترهای مناسبی برای شکوفای اقتصادی و اجتماعی منطقه شده است.

وی ادامه داد: مردم منطقه و این شهرستان با پیشینه درخشان خود لایق توسعه و پیشرفت بوده و این امر با ایجاد فضای همراهی و همدلی ممکن خواهد بود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲ ساله خود در مراغه به عنوان فرماندار اضافه کرد: ارتباط بنده با مردم این خطه به دهه های پیش و دوران دفاع مقدس و همراهی با رزمندگان این خطه بوده و این افتخاری بزرگ است.

اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و مسئولان همانند دوران دفاع مقدس باشد

فرماندار جدید مراغه نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم اتحاد و وحدت بین جناح ها گفت: اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و مسئولان بایدهمانند دوران دفاع مقدس باشد.

سیدعلی موسوی حسینی افزود: با توجه به وجود زیرساخت های متعدد در زمینه های اقتصادی و اجتماعی، برنامه ریزی مدونی برای بهره مندی از این پتانسیل ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این منظور، از نظرات و طرح های کارشناسی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای توسعه منطقه استفاده بیشتری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرایط موجود در جامعه نیازمند عزم عمومی مردم و مسئولان برای رفع مشکلات و کاهش آلام جامعه است.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های حمید شکری در مدت تصدی مسئولیت فرمانداری ویژه مراغه قدردانی و سیدعلی موسوی حسینی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار