شهردار تبریز در بازدید نمایندگان مجلس از پروژه‌های عمرانی خواستار شد:
شهردار تبریز خواستار آن شد که نمایندگان استان و تبریز در مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل مربوط به سهم این کلانشهر از منابع مالی دولتی باشند.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 25 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌های عمرانی این شهر گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورا در این بازدید از نزدیک با پروژه‌های عمرانی و مشکلات پیش روی اجرای آنها آشنا شدند که این می تواند کمک کند تا این عزیزان در جذب بودجه دولتی و سهم تبریز از آن، کمک حال شهرداری باشند.

او تاکید کرد: امروز توان و عملکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی پیش روی نمایندگان مجلس است و ضرورت دارد که این عزیزان مطالبه گر سهم تبریز از اعتبارات ملی در دولت و هیئت وزیران باشند.

ایرج شهین باهر ادامه داد: در برخی پروژه‌ها مسائل و مشکلاتی با دستگاه های دولتی داریم که نیازمند رسیدگی و پیگیری نمایندگان مجلس است و نیز برخی منابع دولتی پیش‌بینی شده پرداخت نشده است که درخواست پیگیری آنها را از دولت داریم.

شهردار تبریز، با اشاره به پروژه‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفتند، گفت: مطابق برنامه قبلی امروز از چند پروژه بازدید کردیم که شامل پروژه عتیق، تعریض جاده آناخاتون، توسعه لنفیلد دفن پسماند تبریز که در نوع خود در ایران بی نظیر است و با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی تومان در حال اجرا است، دسترسی دوم عون بن علی به اتوبان پاسدارن، کانال دفع آب های سطحی انقلاب و در نهایت پل نصر است.

او ادامه داد: این پروژه‌ها که شامل پروژه‌های خدماتی، تجاری، زیست محیطی و در کل پروژه‌های کالبدی شهر است، مطالبه شهروندان تبریزی هستند.

شهردار تبریز یادآور شد: در کنار رفاه و آسایشی که از اجرای این پروژه ها نصیب شهروندان می شود، اشتغالزایی خوبی نیز در انها صورت گرفته که امیدواریم با لطف خدا این پروژه‌ها را بالغ بر حدود ۵۰ تا ۶۰ پروژه، در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار