نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۸۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 25 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح مدیریت پسماند شهری توسط شهرداری، گامی موثر برای جلوگیری از آلوده شدن آب‌های زیرزمینی توسط شیرابه‌های زباله‌ها است.

احمد علیرضابیگی روز شنبه در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی شش پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز، با اشاره به پروژه‌ی دفع پسماند شهری تبریز، اظهار کرد: شاید در گذشته پروژه‌ی زیست محیطی چندان اهمیت نداشت، ولی امروز وقتی عارضه‌ی زیست محیطی رخ می‌دهد، مردم از آن موضوع متاثر می‌شوند.

وی ادامه داد: با اجرای پروژه‌ی دفع پسماند، زباله‌ها به صورت اصولی دفع می‌شوند، متاسفانه برای دفع زباله‌های پزشکی و بیمارستانی نیز که منشا بسیاری از بیماری‌ها است، هنوز چاره‌اندیشی نشده و طبق توضیح متولیان امور شهری با تعریف یک بسته‌ی سرمایه‌گذاری، این معضل نیز حل خواهد شد.

بیگی در این خصوص ادامه داد: امیداوریم شهرداری پروژه‌ی این موضوع را نیز به زودی مورد بهره برداری قرار دهد.

وی با بیان این‌که کمک دولت به پروژه‌های شهری در تبصره‌ی مربوطه‌ی برنامه‌ی ششم پیش بینی شده است، گفت: از ابتدای برنامه ششم تاکنون دولت کم‌ترین اهتمامی در این رابطه نداشت و به دلیل شرایط تحریمی نتوانست به بسیاری از پروژه‌ها از جمله حمل و نقل، مترو و پروژه‌های زیست محیطی ورود کند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تبریز، آدرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در دولت نوعی جزم‌اندیشی وجود دارد و معتقد است که این نوع پروژه‌ها باید خارج از بودجه‌ی عمومی انجام شود.

وی افزود: در شرایط جدید می‌توانیم با توجه زیاد، دولت را به اجرای قوانین مقید کنیم و از موضوعات رسیدگی به جانبازان گرفته تا مدیریت بحران و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های شهری تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار