روح الله متفکر آزاد :
روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نمایندگان مجلس در رفع مشکلات تبریز همدل هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 26 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، وی با بیان اینکه موضوع انتقال آب از ارس به تبریز که از سال ۹۲ متوقف شده است گفت: اگر پروژه ادامه می‌یافت اکنون شاهد اتمام پروژه بودیم و با مشکل کمبود آب مواجه نبودیم که نبود تفکر استراتژیک در برخی مدیران عامل این مشکل است.

متفکر آزاد ادامه داد: عدالت توزیع آب در تبریز رعایت نمی‌شود البته اکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده ولی مردم هنوز گلایه مند هستند.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه مخزن بالانس ارتفاعی آب در تبریز با کمبود مواجه است گفت: مجموعه دولت و شهرداری و شورای شهر باید اقداماتی انجام دهند تا شاهد عدالت در قطعی آب تبریز باشیم.
وی تاکید کرد: مشکلات موجود نافی نبود مدیریت استراتژیک در مدیران نیست. ۲۰ سال بعد مدیران فعلی باید پاسخگو باشند چراکه تصمیمات امروز ما آینده را رقم خواهد زد و باید در این خصوص پاسخگو باشیم.
متفکر آزاد اضافه کرد: رینگ پیرامونی تبریز و بالانس ارتفاعی آب را در تبریز باید رقم‌بزنیم تا در شرایط فعلی برخی مشکلات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :