مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری خبر داد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از تائید طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به میزان ۳۱ درصد توسط فرمانداری تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 30 July 2020

 به گزارش تابناک تبریز،سعید بشیریان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی نرخ کرایه تاکسی نسبت به سال ۹۸ اظهار کرد: با پیگیری‌های شورای شهر تبریز این طرح به تائید فرمانداری رسیده و به شورا نیز ابلاغ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از الکترونیکی شدن خدمات این سازمان برای رانندگان خبر داد و گفت: در راستای کاهش مراجعات فیزیکی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و صرفه جویی در زمان، رانندگان حداکثر تا پایان مردادماه می‌توانند جهت پرداخت حق عضویت، دریافت کارت شهری و... از طریق دفاتر پیشخوان و به صورت الکترونیکی خدمات دریافت کنند.

وی یادآور شد: این خدمات در مرحله نخست از طریق دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد و پس از آن با فراهم شدن زیرساخت‌ها، رانندگان می‌توانند از طریق تلفن‌های هوشمند خود این اقدامات را انجام دهند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بشیریان در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان تبریزی در هنگام مشاهده هر گونه قصور و مواردی از سوی رانندگان، با مراجعه به سازمان تاکسیرانی و یا از طریق شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۹ این موارد را اطلاع رسانی و پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار