تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر تیم ایرانجوان بوشهر تن به شکست داد تا در لبه پرتگاه سقوط به لیگ دسته سوم قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 03 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در پایان این دیدار ، بااشاره به عملکرد خوب بازیکناش در این دیدار، اظهارکرد: با توجه به پیروزی که هفته گذشته برابر سردار بوکان کسب کرده بودیم، با روحیه و انگیزه بالایی برای بدست آوردن سه امتیاز بازی به بوشهر رفتیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم در این دیدار همه توان خود را گذاشتند که دروازه حریف بوشهری را باز کنند و موقعیت‌های گل زنی زیادی خلق کردند.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه افزود: در نیمه دوم بازی داور یک پنالتی برای ما گرفت، اما اعتراض شدید بازیکنان ایرانجوان باعث شد تا داور بازی در یک اقدام عجیب از تصمیم خود منصرف شود و اجازه زدن پنالتی به بازیکنان ما را ندهد.

وی بااشاره به تک گل دقیقه 85 بازیکنان ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: می‌توانستیم در این دیدار با چهار گل از زمین بازی خارج شویم، اما داوری مانع پیروزی ما شد و نگذاشت پیروز میدان باشیم.

لرستانی در ادامه تصریح کرد: گرمای شدید هوای بوشهر هم مزید بر مشکلات شد و بازیکنان ما را کلافه کرد.

وی در ادامه در خصوص امیدواری این تیم برای ادامه حضور در لیگ دسته دوم هم گفت: تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم، دو بازی دیگر در پیش داریم و برای بقای در لیگ باید شش امتیاز این بازیها را بگیریم که یکی از بازی‌ها در کرمانشاه و دیگری در ماهشهر خواهد بود.

تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با کسب 5 پیروزی، 8 مساوی و یازده باخت و 23 امتیاز در قعر جدول گروه دوم این لیگ قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار