فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از تخصیص بودجه ۴ میلیارد تومانی برای تجهیز، بازسازی و ساخت پایگاه های هلال احمر در مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 06 August 2020

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف ارتقا یافته برای تایید این موضوع باید به خدمات مختلف و کمک های حوزه استانداری اشاره کرد، از آن جمله می توان به تخصیص بودجه ۴٠٠ میلیون تومانی به هلال احمر در مراسم اربعین اشاره کرد، اگر شرایط بیماری کرونا به ما اجازه دهد، امسال با حدت و دقت بیشتری از زائرین امام حسین(ع) استقبال می کنیم.

 وی افزود: با توجه به اینکه پایگاه های موجود در مرز خسروی، بعضا استیجاری یا مکان هایی نامناسب بودند، با جمعیت هلال احمر کشور تفاهم نامه ای مبنی بر تخصیص ۴ میلیارد تومان برای تجهیز و بازسازی ۴ پایگاه و همچنین ساخت ۴ پایگاه منعقد شد که ٢ میلیارد تومان از آن راجمعیت هلال احمر و ٢ میلیارد تومان دیگر را استانداری(به منظور ساخت ۴ پایگاه امداد و نجات بین جاده ای)  فراهم خواهد کرد، که در نظر داریم کلنگ زنی آن در هفته دولت انجام شود.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر در ادامه تصریح کرد: ۴ پایگاه در شهرستان پاوه،جوانرود،گیلانغرب و قصر شیرین قرار می دهیم، محل پایگاه ها بر اساس اسناد و بررسی های انجام شده در کل کشور انجام می شود. جمعیت هلال احمر در مجموع ١۶ پایگاه ثابت و ۶ تا ٧ پایگاه موقت دارد.

 معتمدی تاکید کرد: فعالانِ این پایگاه ها ایثارگران به ارائه ی خدمت می پردازند و به جز هزینه ناچیزی در قبال ایاب و ذهاب شان، ایثارگران در این پایگاه ها به ارائه ی خدمت می پردازند که جا دارد از همه این بزرگواران تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار