مالک باشگاه تراکتور گفت: موضوع واگذاری تراکتور را به شدت تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 08 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا زنوزی مطلق در یک گفت‌و‌گو ویدئویی اظهار داشت: اخیرا شایعه کردند که قصد دارم با‌شگاه تراکتور را واگذار کنم، شاید یک یا دو بار این بحث را خودم عنوان کرده بودم اما الان دقیقا به خاطر این آقایان که این این ادعا کردند و به خاطر هواداران این باشگاه بزرگ که ارادت خاصی به آنها دارم، من این کار را انجام نمی‌دهم و با جدیت و محکم همچنان تیم تراکتور را حمایت می‌کنم و ان‌شاءالله به‌زودی به هدفی که هواداران دنبال می‌کند، دست یابیم.

وی گفت: موضوع واگذاری تراکتور را به شدت تکذیب می‌کنم و همانطور که قبلا تیم تراکتور را حمایت کردم، از این پس بهتر هم این تیم حمایت کرده و به هواداران عزیز اطمینان خاطر می‌دهم که تیمی قوی‌تر از گذشته را خواهم بست.

زنوزی‌مطلق، در مورد عواملی که در این 2 سال که سبب شده تراکتور قهرمان نشود، متذکر شد: در وهله اول اشتباهات خودم بود، چه در انتخاب‌هایم و چه در مسائل دیگر. خیلی شفاف می‌گویم که اشتباهات من بوده و بیشترین ضرر را هم خود من کشیدم و به اهداف باشگاه که تعریف کردیم، نرسیدم و نتوانستیم هواداران تیم تراکتور را خوشحال کنیم.

وی گفت: درست است من از جیب خودم هزینه می‌کنم اما یک سری اشتباهاتی شده و قرار نیست این اشتباهات لاپوشانی شود و از مسوولیت خود شانه خالی نمی‌کنم.

زنوزی یادآور شد: یک سری مشکلات کوچکی‌ دیگری هم اتفاق افتاده است که تعدادی از افراد غیرمسوولانه برای تیم مشکل ایجاد می‌کنند که یک سری از کانال‌ها را می‌توانم نام ببرم و یا یک سری مشکلاتی که به تیم تحمیل می‌شود که قبلا در مصاحبه‌هایم گفتم و نمی‌خواهم الان دوباره این موضوع را تکرار کنم.

وی تصریح کرد: از سال آینده تلاش می‌کنیم تیم خوبی بسته شود و به اهدافی که برای باشگاه تعریف شده، دست یابیم.

تراکتور از لحاظ طرفداری و هواداری ابعاد بین‌المللی دارد

مالک باشگاه تراکتور در مورد شایعه مبنی بر تصمیمات این باشگاه که از طریق سایر افراد گرفته می‌شود، بیان کرد: یک سری مسائلی است که در ذهن آدم‌ها شکل می‌گیرد و من نمی‌توانم در ذهن افراد نفوذ کنم و بگویم من بخش خصوصی هستم و هیچ ارتباطی با ارگان و سازمان‌های دیگری ندارم. من کشورم را دوست داشته و عرق خاصی به منطق و زبان خود دارم. در مورد مالکیت تراکتور بروند و ثبت شرکت‌ها مالکیت تیم مشخص شود و نمی‌توانم به سوالات تعدادی از افراد مریض پاسخ دهم.

مالک باشگاه تراکتور گفت: در ایران 3 تیم دارم که موجش با سایر تیم‌ها فرق دارد. در تیم گسترش‌فولاد یک باشگاه حرفه‌ای ساختیم که در ایران بی‌نظیر بود، هم از لحاظ حرفه‌ای، هم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که الان به تیم ماشین‌سازی تغییر نام یافته است.

با تجربه تیمداری گسترش، نمی‌توان تیم تراکتور را همان از سال اول به آن شکل در آورد. تا حدودی سخت‌افرازی را فراهم کردیم اما از لحاظ نرم‌افزاری و مدیریت هنوز بستر فراهم نشده بود. تراکتور از لحاظ طرفداری و هواداری ابعاد بین‌المللی دارد و هم مردم تراکتور را فراتر از یک تیم دوست دارند.

وی گفت: در بحث مدیریتی اهداف‌ و تصمیم‌گیری‌ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین پارامترها، خواست هواداران است و ما اگر بخواهیم طبق خواسته هواداران بخواهیم پیش ببریم، نیاز به زمان است.

زنوزی‌مطلق ادامه داد: 2  سال زمان کمی است با این همه ما توانستیم بازیکنان بزرگی را به تراکتور بیاوریم اما از لحاظ مدیریتی و نرم‌افزاری نتوانستیم باشگاه را به سرمنزل برسانیم.

وی گفت: یکی از اشتباهات من در این بود که فکر می‌کردم شرایط تیم گسترش‌فولاد را که از لیگ استان به لیگ برتر آورده بودیم با تراکتور زیاد فرق نکند اما تراکتور تیمی متفاوتی است.

زنوزی خاطرنشان کرد: یک سری اشتباهات سهوی و یا عمدی در سال گذشته باعث شد از قهرما‌نی و حتی کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا بازمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار