سخنگوی اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن ۲۰ نفر در حادثه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در محور کاشان به قم خبر داد. 6 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان فرقانی و 12 مصدوم دیگر با تلاش پرسنل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.
کد خبر: ۸۸۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱ 10 August 2020

به گزارش تابناک قم، در پی تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک کامیون در آزاد راه قم – کاشان که در ساعت 4 صبح امروز به وقوع پیوست راننده اتوبوس و یکی از مسافران جان خود را از دست دادند.

در این حادثه که در 10 کیلومتری قم به وقوع پیوست 18 نفر مجروح شدند. این اتوبوس از یزد به سمت تهران در حال حرکت بود که به دلیل عدم توجه به جلو راننده اتوبوس با کامیون برخورد کرد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان کاشان به قم ۱۰ کیلومتر مانده به قم در ساعت ۰۴:۰۴ صبح امروز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه ۱۸ نفر مصدوم شده‌اند که ۶ مصدوم به بیمارستان فرقانی و ۱۲ مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار