فرمانده انتظامی استان درگذشت ماموستا "ملامحمد محمدی" امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 10 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: خبر عروج جانسوز و تاسف بار عالمی عامل و مجاهدی نستوه، ماموستا ملا محمد محمدی در دورانی که بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیازمندیم بسیار سخت و تکان دهنده بود.

ماموستا محمدی را بی شک می توان نماد تقوا، پرهیزگاری، اتحاد و ولایتمداری دانست که در طول عمر بابرکتش همواره منشاء خیر و همدلی بود و هرگز قدمی خارج از مسیر انسانیت و حق طلبی برنداشت.

این شخصیت کم نظیر مورد تکریم و احترام همه مردم اعم از اهل تسنن و تشیع بود و مواضع روشنگرانه و تصمیمات انسجام آفرینش راه هرگونه توطئه چینی و سوء استفاده دشمنان را گرفته بود.

استان کرمانشاه و جامعه روحانیت کشور، عزیزی را از دست داد که وجودش منشاء خیر بود و در خطبه های دلنشینش می شد همدلی و وحدت را احساس کرد، روحانی بزرگواری که مردم قدرشناس این دیار هرگز خاطرات شیرین با او بودن را فراموش نمی کنند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر با تسلیت عروج جانسوز ماموستا محمدی این عالم عامل و یار و پشتیبان ولایت و رهبری، برای آن عزیز سفر کرده به عرش علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل مسئلت می کنم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار