نماینده مردم شیراز گفت: چشم دوختن عده‌ای به انتخابات آمریکا و گره زدن حل مشکلات کشور به این انتخابات، خیال خام است؛ چرا که رفع مشکلاتمان با تکیه بر توانمندی‌های داخلی برطرف خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جعفر قادری با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل تصور می کنند که اگر "جو بایدن" رئیس‌جمهور آمریکا شود، از فشار حداکثری علیه کشورمان کاسته خواهد شد، گفت: هیچ تفاوتی میان رئیس‌جمهور شدن جو بایدن و ترامپ وجود ندارد و باید اذعان کرد که هر کدام رئیس‌جمهور آمریکا شوند برای کشورمان فرقی نمی‌کند، زیرا اینها سیاست از پیش تعیین شده را نسبت به جمهوری اسلامی ایران دنبال خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اینها ممکن است در تاکتیک‌ها با هم اختلاف‌نظر داشته باشند، اما در اهداف راهبردی آنها هیچگونه تفاوتی وجود ندارد؛ بالاخره یکی با پنبه سر می‌برد و دیگری با تهدید، ارعاب و روش‌های خشونت‌آمیز کار خود را انجام می‌دهد.

نماینده مردم شیراز تاکید کرد: مگر در دوران دمکرات‌ها که در گذشته نه چندان دور در راس کاخ سفید بودند سیاست‌شان نسبت به ما با شرایط امروزی تفاوتی داشته است؟ اتفاقا تندروی‌های ترامپ در عین حالی که شاید مشکلاتی را برای کشورمان ایجاد کند، اما اجماع جهانی را عیله ما فراهم نخواهد کرد و شاید جو بایدن بتواند این اجماع را نسبت به ما ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس به چشم دوختن عده‌ای به انتخابات آمریکا اشاره و تصریح کرد: برخی‌ها که دل خود را برای حل مشکلات کشور به اینگونه مسائل خوش می کنند باید بدانند که در حال فریب خود هستند چرا که مشکلات ما با اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز شود رفع نخواهد شد و تنها با تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار