رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 10 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر حسین کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموع کل موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۵۹۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۷ نفر مورد قطعی مثبت شناخته شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر تعداد ۵۱۹ نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد تاکنون ۲۰۶ نفر بیمار قطعی کووید - ۱۹ تشخیص داده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۵۷ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۹۶ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

این مسوول  با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۵ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن 50 هستند، افزود:تعداد بیماران بستری بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۹ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید- ۱۹ در البرز  جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان  البرز به ۸۱۰ نفر رسید .

کریم یادآورشد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۲۵۳ نفر بیمار کرونایی  و مشکوک پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار