جدال دیاباته و کی روش استنلی؛ اپیزود دوم
این مسابقه جدال ۲ گلزن خارجی خوب و فوتبال ایران هم هست. کی‌روش استنلی در سپاهان و شیخ دیاباته در استقلال ۲ مهاجم تنومند خارجی که البته دیاباته تکنیکی‌تر از رقیبش است.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 10 August 2020

استقلال و سپاهان امشب در آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی از ساعت‌۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش تابناک سمنان:  این بازی هشتمین تقابل ۲ تیم در جام حذفی است. در ۷ بازی قبلی سپاهان ۵ بار برنده بوده و استقلال فقط یک‌بار توانسته در جام حذفی طعم برد را مقابل حریف اصفهانی خود بچشد. یک‌بار نیز ۲ تیم در چارچوب این رقابت‌ها به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند. حالا بازی امشب تک حذفی است و حتما باید یک برنده داشته باشد، ولو در وقت اضافه و یا حتی ضربات پنالتی. این بازی در‌حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم پرستاره فوتبال ایران لیگ برتر را از دست داده‌اند و حالا جام حذفی می‌تواند تنها امید آن‌ها برای یک پایان شیرین در فصلی سخت و فرسایشی باشد.

امشب؛ مجیدی - قلعه‌نویی؛ یکی باید حذف شود!

روز یازدهم مرداد سپاهان در‌حالی که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت نداشت مقابل استقلال ۱۰ نفره شکست خورد و از گردونه نایب‌قهرمانی تا حدود زیادی فاصله گرفت. آبی‌پوشان تهرانی هم بعد از آن برد به نایب‌قهرمانی در لیگ برتر امیدوارتر شدند. اکنون، اما این مسابقه حکایت دیگری دارد. اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه یک تیم باشد و خداحافظی از جام حذفی. برنده مسابقه به جمع ۴ تیم نیمه‌نهایی اضافه خواهد شد و باید با قید قرعه حریفش را شناسایی کند.

پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان صعود خود را پیش از این قطعی کرده اند. این مسابقه جدال ۲ گلزن خارجی خوب و فوتبال ایران هم هست. کی‌روش استنلی در سپاهان و شیخ دیاباته در استقلال ۲ مهاجم تنومند خارجی که البته دیاباته تکنیکی‌تر از رقیبش است.

مسیر دو تیم تا یک‌هشتم نهایی
استقلال برای رسیدن به این مرحله کار سختی نداشت. ۲ تیم لیگ یکی را شکست داد. استقلالی‌ها ابتدا ۳ - یک گل‌ریحان البرز را شکست دادند و سپس ۳ - صفر هم فجرسپاسی را بردند و اکنون مقابل اولین حریف لیگ برتری خود قرار می‌گیر‌ند. سپاهان هم ابتدا تیم لیگ دسته دویی خیبر خرم‌آباد را ۳ - صفر برد و سپس تیم پیکان را ۲ - یک شکست داد. اکنون، اما این مسابقه به‌اندازه فینال جذاب و دیدنی و البته سخت است.

غایبان سرشناس
استقلال در‌حالی به مصاف سپاهان می‌رود که ۳ غایب بزرگ خواهد داشت. ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی، ۳ بازیکنی هستند که در دیدار قبلی برابر شهر‌خودرو مصدوم شدند و به دیدار برابر سپاهان نخواهند رسید. زردپوشان اصفهانی هم در‌حالی به مصاف استقلال می‌روند که مرتضی منصوری را به دلیل محرومیت و محمد ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

ترکیب احتمالی استقلال

سید‌حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری، محمد دانشگر، آرش رضاوند و مهدی قایدی

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند، علی مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، سروش رفیعی، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار