نماینده مردم تبریز:
علیرضا منادی سفیدان گفت: دولت با افزایش لحظه ای نرخ ارز لحظه به لحظه رکورد جدیدی از رشد قیمت ارز نسبت به روز گذشته از خود به یادگار می گذارد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 12 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا منادی سفیدان نماینه مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در واکنش به نوسانات نرخ ارزی کشور اظهار کرد: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی به عنوان بزرگترین عرضه کننده ارز، با نامشخص بودن سیاست ارزی بایستی مسئول و پاسخگوی نوسانات سیاست ارزی باشند.

وی افزود:تمام تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از افزایش نرخ ارز تاثیر می‌پذیرند که البته با رها کردن بازار ارز نشان از اجابت خواسته سوداگران خواهد بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قیمت برخی کالاها که مردم با آن در طول روز سر و کار دارند به شکل نجومی افزایش پیدا کرده ومسئول اقتصادی در دولت پاسخگوی این نا بسامانی‌ها نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نابسامانی بازار ارز قابل توجیه نیست خاطر نشان کرد: ماه هاست از سوی مسئولین اقتصادی دولت شعارهایی مبنی بر ترکاندن بمب ارزی و دخالت دولت برای کاهش قیمت ارز به گوش می رسید که البته راهکاری از سوی آنان برای جلوگیری از رشد نرخ ارز دیده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار