شهردار تبریز گفت: مشارکت شهرداری در ساخت فصل دوم سریال جلال، به نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، فرهنگ و اخلاق جامعه است که امروز آماج تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 14 September 2020

 ایرج شهین‌باهر در حاشیه آیین آغاز ضبط فصل دوم سریال جلال اظهار داشت: فیلم و سریال از ابزارهای مطلوب جامعه برای انتقال هویت و معرفی افراد شاخص، شهدا، ایثارگران و قهرمانان یک شهر است که ما نیز سعی در استفاده از این ظرفیت داریم.
او افزود: قصد داریم برای معرفی افراد شاخصی که در تبریز زندگی کرده و نقشی در حفظ کشور و انقلاب اسلامی داشته‌اند، در ساخت چنین کارهای ارزشمندی مساعدت کرده و تبریز را به عنوان شهر قهرمانان و پایتخت تشیع به دنیا معرفی کنیم.

او اضافه‌ کرد: پیگیر انجام اموری هستیم که اعتقاد داریم باید برای شهر و شهروندان صورت بگیرد و بر همین اساس مشارکت در ساخت سریال‌ جلال را در حوزه فرهنگ و انتقال مباحث اعتقادی، تاریخی و ایثارگری قهرمانان تبریز برای نسل‌های بعدی لازم می‌دانیم.  

ایرج شهین‌باهر تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری و صدا و سیما دست در دست هم داده‌اند تا اثر فاخر و نفیسی در این شهر تولید شود، که امیدواریم در تاریخ ثبت شده و سال‌های سال ماندگار باشد.
او افزود: در کنار این کار، ما با مشارکت در ساخت این سریال‌ها، تبریز و ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری، فرهنگ و تمدن و اعتقاد و ایمان تبریز را نیز به ایران معرفی می‌کنیم.

شهردار تبریز در پاسخ به سوالی مبنی بر تداوم حمایت از سینماگران و فرهنگ و هنر تبریز نیز گفت: در برابر میلیاردها دلاری که دشمنان انقلاب برای تهاجم فرهنگی در نظر گرفته‌ و بنیان خانواده اسلامی و ایرانی را نشانه‌ رفته‌اند، هزینه ساخت چنین سریالی بسیار اندک است.

او افزود: راه مقابله با دشمنان انقلاب که درصدد تغییر رویه کشورهای اسلامی هستند، ساخت چنین سریال‌هایی است که فرزندان ایران اسلامی را از توطئه آنان مصون بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار