سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: 30 میلیون هوادار آذری زبان کشور نگران این تیم هستند و باید بهترین ها به تراکتور بیایند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 22 September 2020

به گزارش تابناک تبریز، علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای نزدیک به چهار ساعت با مسعود شجاعی، کاپیتان تیم داشتم و درباره تمام مسائل تراکتور از وی سوال کردم زیرا در دوران فوتبالم به عنوان مربی  فقط ۴۸ ساعت به تبریز رفته و آمده‌‌ام و به عنوان بازیکن هم به این شهر رفت و آمد کرده‌ام.

وی افزود: از مسعود درباره تک تک بازیکنان نقاط ضعف و قوت بچه ها در فضای اخلاقی، روحی و روانی سوال کردم. از وضعیت داخل رختکن، نحوه برخورد بچه ها با مربیان مختلف و پذیرش کارهای تاکتیکی سوال پرسیدم. 

تراکتور باید با 2 مهاجم بازی کند

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: درباره روش تاکتیکی با شجاعی صحبت کرده و گفتم باید آرام آرام بچه ها را باهوش کنید که تیم ما با ۲ مهاجم بازی می‌کند و دیگر با تک فوروارد بازی نمی‌کند زیرا سال گذشته تراکتور تمام بازی‌هایش را با یک مهاجم بازی کرد.

منصوریان خاطرنشان کرد: هرچند اکنون در شرایط کرونا هستیم و تماشاگر پشت سر ما نیست اما با توجه به بنیه و شاکله تراکتور توقع می رود این تیم با دو مهاجم بازی کند.  محوریت تیم را روی همین موضوع گذاشتیم.

شجاعی به عنوان کاپیتان باید ایده‌های کار ما را به بچه های جوان انتقال بدهد

وی تصریح کرد: درباره نحوه تمرینات با شجاعی صحبت کردم و به عنوان کاپیتان تیم باید آنها را به بچه ها انتقال بدهد زیرا امکان دارد موقعی بچه های جوان خیلی از بخش کار ما را متوجه نشوند‌. ایده‌های کاری و روش مربیگری مان را به مسعود گفتم زیرا زمانی که من دستیار کی روش در تیم ملی بودم، مربی شجاعی هم بودم. این جلسه بسیار برایم جالب و جذاب بود. شاید بخش اعظمی از اطلاعاتی که درباره تیم می‌خواستم از این جلسه به دست آوردم. 

تراکتور یکدست، منسجم و داخل رختکن کاملا کنترل شده است

سرمربی تراکتور با اشاره به دیدار سوپرجام فوتبال ایران گفت: این دیدار برای ما خیلی مهم است. به همین دلیل وضعیت تیم و زمان شروع تمرینات را به کاپیتان تیم اعلام کردم. خبرهای خوبی از داخل رختکن شنیدم و می دانم تیم تراکتور یکدست، منسجم و داخل رختکن کاملا کنترل شده است که خیلی برای من جذاب بود.

دو روزی در دفتر کاری زنوزی فعالیت می‌کنیم

منصوریان درباره زمان شروع تمرینات تراکتور توضیح داد: دو روزی را از مجموعه آقای زنوزی اجازه گرفته‌ایم تا در فضای دفتر کاری وی در تهران با سهرابی(مدیرعامل) الیاسی(رئیس هیات مدیره) و‌ دوستانی را که زنوزی مامور کرده به ما کمک کنند، به جمع بندی کلی برسیم. کادرفنی من از فردا رسما در این دفتر مستقر شده و شروع به ارسال درخواست به باشگاه می‌کنیم.

از زنوزی اجازه گرفته‌ایم محور خریدهای مان در تهران انجام شود

وی تراکتور تصریح کرد: جزئیات و پلن برنامه ریزی کاری مان کاملا آماده است و نزدیک به ۱۷ تا ۲۰ روز برای بچه ها با توجه به فشردگی استراحت درنظر گرفته‌ایم. به احتمال فراوان کل اعضای کادرفنی ۴۸ ساعت در تهران مستقر می شود زیرا از زنوزی اجازه گرفته‌ایم محور خریدهای‌مان در تهران انجام شود.

48 ساعت قبل از شروع تمرینات به تبریز رفته و امکانات این شهر را می‌بینیم

سرمربی تراکتور ادامه داد: رسما اعلام کردیم از شنبه تمرینات را شروع می‌کنیم و از دو روز قبل با کادرفنی در تبریز مستقر شده و تمام امکانات این شهر را می‌بینیم و با توجه به این امکانات برنامه ریزی هایی که پیش رو داریم در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. هنوز سازمان لیگ اعلام نکرده چه روزی مسابقات شروع می‌شود و احتمالا پنج شش روز قبل از شروع لیگ، سوپرجام را هم برگزار می کند. ما هم برنامه خود را رسماً اعلام می‌کنیم. به صورت رسمی کارمان را از امروز در تراکتور شروع می‌کنیم.

به هواداران قول می‌دهم بهترین خریدها را انجام بدهیم 

منصوریان تصریح کرد: به هواداران عزیز تراکتور می‌گویم با توجه به این که در سال‌های گذشته در نفت تهران، استقلال و ذوب‌آهن سعی کردیم بهترین خرید‌ها را با حوصله انجام بدهیم و تحت هیچ شرایطی در جو احساسی قرار نگیریم، قول می‌دهم 7 خرید اصلی‌مان را که می‌توانیم از سهمیه لیگ برتری استفاده کنیم بهترین‌ها باشند.

30 میلیون هوادار آذری زبان نگران تراکتور هستند و بهترین ها باید به این تیم بیایند

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد علاقمندان به فوتبال در تبریز و این که تراکتور در همه جای کشور طرفدار دارد باید بهترین نفرات انتخاب شوند که کمک‌حال 12-11 نفری باشند که از شاکله تیم مانده‌اند. بازیکنی باید به تراکتور بیاید که لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتور را داشته باشد. 30 میلیون هوادار آذری زبان کشور نگران این تیم هستند و ما هم سعی می‌کنیم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

سعی می کنیم چند جوان زیر 20 سال جذب کنیم تا آینده تراکتور تضمین شود

سرمربی تراکتور ادامه داد: در حوزه آینده‌نگری تراکتور هم سعی می‌کنیم چند جوان خیلی خوب زیر 20 سال جذب کنیم تا آینده تراکتور هم تضمین شود و باشگاه بتواند در آینده طبق آن فرمی که فکر می‌کند از ذخایر خود استفاده کند. به آقای زنوزی هم طرحی را ارائه کردم که با توجه به اینکه تراکتور مالکیت شخصی دارد، باشگاه خصوصی است و تصمیم گیرنده در آن رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و شخص مالک باشگاه هستند می‌توانند این طرح را عملیاتی کنند.

باید 10،15 جوان خیلی خوب را خریداری کرده و در اختیار تیم های دیگر قرار بدهیم

منصوریان افزود: طبق این طرح باید بین 10 تا 15 بازیکن با استعداد و خیلی خوب را برای باشگاه خریداری‌کنیم و آنها به صورت قرضی در اختیار تیم‌های دیگر قرار بدهیم. با توجه به این که پشتوانه مالی و امکانات برای بازیکنان جوان از سوی مالک باشگاه فراهم است، دوست داریم این نکته را هم در نظر بگیریم. کاری است که باشگاه‌های بزرگ اروپایی انجام می‌دهند، آنها بازیکنان جوان و خوب را خریدار کرده و در اختیار باشگاه‌های دیگر قرار می‌دهند. وقتی هم که این بازیکنان آبدیده شوند آنها را به داخل باشگاه بازمی‌گردانند.

باید تیم قرص و محکمی را راهی مسابقات کنیم تا در 4 جام بجنگد

وی تصریح کرد: در هر حال به هواداران تراکتور می‌گویم به هیچ عنوان نگران نباشند زیرا باید امسال تیم قرص و بسیار محکمی را راهی مسابقات کنیم که باید در 4 جام باید بجنگد. شروع مسابقات ما سوپرجام است که ان‌شاءالله به لطف و عنایت پروردگار از این بازی سربلند بیرون بیاییم و سپس در لیگ فرسایشی کشورمان، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیریم.

بازیکنان بزرگ تراکتور باید در بهترین فرم راهی مسابقات شوند

سرمربی تراکتور توضیح داد: تراکتور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شرکت می‌کند و به همین دلیل باید با برنامه وارد این بازی‌ها شویم. امسال روی بازیکنان بزرگ خود بسیار حساب کرده‌ام و آنها باید به بهترین فرم راهی مسابقات شوند. همچنین جوان‌هایی که کنار این نفرات کار می‌کنند باید بدانند استفاده از تجربه این بازیکنان بزرگ چقدر خوب است.

هواداران تراکتور نگران فضای برنامه ریزی شده و خط داده شده مجازی نباشند

منصوریان خاطرنشان کرد: باز هم به هواداران می‌گویم نگران نباشید زیرا باشگاه بزرگ تراکتور امسال نباید احساسی عمل کند بلکه باید با منطق، حوصله و خیلی فنی خریدهایش را انجام بدهد. از همه هواداران ممنون هستم. به این عزیزان می‌گویم به حواشی منفی پیرامون باشگاه تحت هیچ شرایطی گوش ندهند. باید برای تراکتور بزرگ در فضای واقعی فعالیت کنیم. فضای مجازی عملیاتی نیست، آنها نگران نباشند و نباید نگران فضای برنامه ریزی شده و خط داده شده مجازی باشند.

از داخل و خارج کشور خط و خطوطی داده می شود که ذهن هوادار میلیونی تراکتور را خراب می کند

وی ادامه داد: چه در داخل و چه خارج از کشور بعضی مواقع خط و خطوطی به هوادار داده می‌شود که ذهن هوادار میلیونی تراکتور را خراب می‌کند، امسال فقط یک هدف خواهیم داشت. همه باید پشت سر هم جمع شویم و دست به دست هم بدهیم و با گفتن یک یاعلی برای تراکتور تیم خیلی خوبی تشکیل بدهیم که قرار است امسال از مرحله گروهی وارد لیگ قهرمانان شود.

خود هواداران با افرادی که قصد لطمه زدن به تیم دارند برخورد کنند

سرمربی تراکتور اضافه کرد: خواهش می‌کنم هواداران اگر می‌بینند افرادی به تیم انرژی منفی وارد می‌کنند و جایی به بهانه نشان دادن تعصب به تراکتور قصد لطمه زدن به این تیم را دارند، خودشان با این افراد برخورد کنند. همه دست به دست هم بدهیم تا از فضای مجازی وارد فضای واقعی شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار