یادداشت؛حسام بابابیگ
انقلابی‌گری و دنا پلاس حسام بابابیگ، گروه تعاملی الف، ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۳ 3990701016 ۴ نظر، ۳۶ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار انقلابی‌گری و دنا پلاس هر شاخصه ای معیاری دارد، زمانی معیار مرد بودن و انقلابی گری حضور در میدان جنگ بود و سینه سپر کردن در مقابل دشمن اما معیارهای امروز تغییر کرده است. انقلابی گری امروز معیارهای دیگری دارد. معیارهای امروز مبارزه با فساد و ناپاکی و تلاش و خدمت است برای رفع مشکلات بی شمار معیشتی و اقتصادی مردم. معیار امروز مبارزه با دلار 27 هزار تومانی است و پراید 100 میلیونی. هر کس می تواند این دردها را چاره کند به میدان بیاید بدون عذر و بهانه! نه اینکه اول برای مردم بهار بکارند و بعد از مدتی ناکارآمدی بگویند "نمی گذارند" و "تحریم" هستیم! گویی زمانی که برای مردم بهار می کاشتند تحریم نبودیم. انقلابی گری امروز چند شاخصه مهم دارد: 1- پاک دستی و مقابله با رانت فساد آن هم به دور از تعصبات جناحی و سیاسی. اینکه در قضیه رد اعتبارنامه یک نماینده رگ گردن کلفت کنید و در مقابل شبهات انتخاب رییس دیوان محاسبات سکوت! این انقلاب گری نیست. 2- کارآمد بودن و در خدمت مردم بودن و به دنبال حل معضلات اساسی مردم بودن، آن هم با کار کارشناسی و تخصص و تعهد نه فقط صدای بلند داشتن و ناسزا گفتن به دیگران. رهبر معظم انقلاب فرمودند: ((راه شکست دادن امریکا کار است کار و کار)). برادران انقلابی، مرگ بر امریکا گفتن و لگد کردن پرچم امریکا هنر نمی‎خواهد، به داد مردم برسید. 3- وقت شناسی، تدبیر و بصیرت از دیگر شاخصه های انقلابی بودن است. گرفتن دنا پلاس 300 میلیونی با شرایط اقساطی آن هم زمانی که مردم انتظار دارند ترمز گرانی خودرو کشیده شود و این بازار نابسامان و فاسد جمع گردد و نمایندگان آنها مدعی خودروسازان شوند، از عقل و بصیرت و تدبیر و وقت شناسی به دور است. وقتی از یک رانت کوچک چون "دناپلاس" نمی‌گذرید، تکلیف دیگر رانت‌های بزرگ که در پیش رو دارید چه می شود!؟ نمایندگان مدعی انقلابی گری تکلیف خود را روشن کنند یا به مطالبات و گرفتاری‌های مردم برسید و دست از هیجان های سیاسی بردارید یا اینکه لقب " انقلابی گری " را از روی خود بردارید و این لقب را برای مردم و انقلاب به یادگار بگذارید.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 22 September 2020

هر شاخصه ای معیاری دارد، زمانی معیار مرد بودن و انقلابی گری حضور در میدان جنگ بود و سینه سپر کردن در مقابل دشمن

اما معیارهای امروز تغییر کرده است. انقلابی گری امروز معیارهای دیگری دارد. معیارهای امروز مبارزه با فساد و ناپاکی و تلاش و خدمت است برای رفع مشکلات بی شمار معیشتی و اقتصادی مردم. معیار امروز مبارزه با دلار 27 هزار تومانی است و پراید 100 میلیونی. هر کس می تواند این دردها را چاره کند به میدان بیاید بدون عذر و بهانه! نه اینکه اول برای مردم بهار بکارند و بعد از مدتی ناکارآمدی بگویند "نمی گذارند" و "تحریم" هستیم! گویی زمانی که برای مردم بهار می کاشتند تحریم نبودیم.

انقلابی گری امروز چند شاخصه مهم دارد:
1- پاک دستی و مقابله با رانت فساد آن هم به دور از تعصبات جناحی و سیاسی. اینکه در قضیه رد اعتبارنامه یک نماینده رگ گردن کلفت کنید و در مقابل شبهات انتخاب رییس دیوان محاسبات سکوت! این انقلاب گری نیست.
2- کارآمد بودن و در خدمت مردم بودن و به دنبال حل معضلات اساسی مردم بودن، آن هم با کار کارشناسی و تخصص و تعهد نه فقط صدای بلند داشتن و ناسزا گفتن به دیگران. رهبر معظم انقلاب فرمودند: ((راه شکست دادن امریکا کار است کار و کار)). برادران انقلابی، مرگ بر امریکا گفتن و لگد کردن پرچم امریکا هنر نمی‎خواهد، به داد مردم برسید.
3- وقت شناسی، تدبیر و بصیرت از دیگر شاخصه های انقلابی بودن است. گرفتن دنا پلاس 300 میلیونی با شرایط اقساطی آن هم زمانی که مردم انتظار دارند ترمز گرانی خودرو کشیده شود و این بازار نابسامان و فاسد جمع گردد و نمایندگان آنها مدعی خودروسازان شوند، از عقل و بصیرت و تدبیر و وقت شناسی به دور است.

وقتی از یک رانت کوچک چون "دناپلاس" نمی‌گذرید، تکلیف دیگر رانت‌های بزرگ که در پیش رو دارید چه می شود!؟ نمایندگان مدعی انقلابی گری تکلیف خود را روشن کنند یا به مطالبات و گرفتاری‌های مردم برسید و دست از هیجان های سیاسی بردارید یا اینکه لقب " انقلابی گری " را از روی خود بردارید و این لقب را برای مردم و انقلاب به یادگار بگذارید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار