استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است که به برکت آن، روحیه مقاومت، خودباوری، وحدت و اعتماد به جوانان در این کشور متولد شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 22 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی گفت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است که به برکت آن، روحیه مقاومت، خودباوری، وحدت و اعتماد به جوانان در این کشور متولد شد.

محمدرضا پورمحمدی در آئین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ در مصلای امام خمینی(ره) تبریز، با گرامی‌داشت این هفته، گفت: به مقام والای همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و بویژه معلم شهدا، امام راحل ادای احترام می‌کنیم.

وی در تبیین چرایی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: مرور تاریخ 200 ساله کشورمان از عهد قاجار تا انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که هر زمان میهن ما مورد تهاجم خارجی قرار گرفته، بخش‌هایی از کشور از پیکره ایران جدا شده است؛ اما در هشت سال دفاع مقدس، ملت ما بیش از 200 هزار شهید داد تا یک وجب از خاک کشور نیز به دست دشمن نیفتد.

وی گفت: فداکاری‌ها و حماسه‌هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی اتفاق افتاد، دفاع مقدس را به نقطه عطفی در تاریخ ایران تبدیل کرد که به برکت آن، روحیه مقاومت، خودباوری، وحدت و اعتماد به جوانان در این کشور متولد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر ایران اسلامی، سرپا و مقاوم در برابر دشمنان ایستاده است به برکت آن فداکاری‌هاست و همین کافی است که دفاع مقدس را گرامی بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار