دکتر منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفتگویی کوتاه  با ما درباره تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان مجلس گفت: مجلس برای کاهش هزینه ها تعدادی ماشین دناپلاس به نام مجلس خریداری و تحویل نمایندگان می‌دهد ولی درعوض هزینه راننده وخدمات موتوری را که اتفاقا برای مجلس نیز هزینه ی بالایی میشود راقطع میکند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ 23 September 2020
واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس به موضوع تحویل خودرو به نمایندگان/خودرویی تحویل نگرفتم


به گزارش تابناک تبریز،دکتر منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفتگویی کوتاه  با ما درباره تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان مجلس گفت: مجلس برای کاهش هزینه ها تعدادی ماشین دناپلاس به نام مجلس خریداری و تحویل نمایندگان می‌دهد ولی درعوض هزینه راننده وخدمات موتوری را که اتفاقا برای مجلس نیز هزینه ی بالایی میشود راقطع میکند. بعدازاتمام دوره یا ماشین را پس میگیرد و یا پول ماشین را از نماینده کسر میکند.
وی ادامه داد: بنده حقوقم را  فقط از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت میکنم و از مجلس حقوقی نمی‌گیرم و تا امروز نیز بنده نه یک ریال از مجلس وام‌ و نه خودرویی تحویل گرفته ام. در اولین دوره راهیابی به مجلس در سال ۸۶ یک زانتیا به قیمت ۲۷ میلیون خریده ام و تا‌ امروز نیز بدون راننده از آن استفاده می کنیم.
الان من و همسرم سیزده ساله یک زانتیاداریم و حتی از پول ودیعه مسکن که مجلس به نمایندگان شهرستان ها برای تهیه مسکن در تهران میدهد نیز استفاده نکرده ام.

 

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار