حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پیامی شهادت دو تن از سربازان هنگ مرزی سردشت به دست اشرار تروریست را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 11 October 2020

به گزارش تابناک تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پیامی شهادت دو تن از سربازان هنگ مرزی سردشت به دست اشرار تروریست را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

شهادت مظلومانه مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در منطقه سردشت، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

خبر جانسوز شهادت دو نفر از فرزندان غیور و شجاع هنگ مرزی به دست اشرار تروریست در استان آذربایجان غربی موجب تأثر و تألم گردید.

مرزبانان خستگی ناپذیری چون شهیدان علی بیرامی از منطقه پارس آباد مغان و ساسان امیرخانی از شهر شهید پرور اهر در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و  تأمین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند و به فضل شهادت نائل آمدند.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهیدان والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آنان و بویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی و اردبیل تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه غمبار علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و أجر مسألت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار