شهردار تبریز خبر داد:
شهردار تبریز از تملک ۱۱ خانه پیرامون خانه ستارخان به منظور توسعه محیط پیرامونی آن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 18 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین‌باهر پیش از ظهر امروز در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلای شهر گفت: در راستای حفظ آثار تاریخی شهر و توسعه محیط پیرامون خانه ستارخان اقدام به تملک ۱۱ خانه در آن منطقه کرده‌ایم که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش دبیر شورای شهر از وضعیت ترافیکی خیابان‌های دارایی دوم و سوم اظهار داشت: باید گزارش دکتر نیکو خصلت به شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک این نهاد ارسال و مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.
شهردار تبریز اضافه کرد:بحث‌ترافیکی گزارش مذکور و تملک بارانداز برای خودروهای سنگین موضوعاتی هستند که باید در بودجه سال آینده توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم.
او اضافه کرد: در جلسه‌ای که با سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور کشور، در تهران داشتیم، قول مساعد وی برای اختصاص خودروهای راهنمایی و رانندگی و همیاری نیروی انسانی مؤثر را را گرفته‌ایم که به صورت قانونی شهرداری می‌تواند در این حوزه نیز ورود کند.
ایرج شهین‌باهر در ارتباط با موضوع مالکیت بازارچه خودرو نیز عنوان داشت: مشکلات ترافیکی سبزه میدان موجب بروز اعتراضاتی برای شهرک خودرو شده بود که به خاطر رونق این شهرک و حل معضل ترافیکی، مشارکتی با یک شرکت برای احداث بازارچه خودرو انجام دادیم که تمام معاملات خودرو در آنجا انجام شود.
او اضافه کرد: زمین آن محل متعلق به شهرداری نبوده و تنها در احداث آن و بحث آسفالت و دیگر خدمات مشارکت داشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار