نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: هیچ جای امنی برای مجرمان اقتصادی وجود ندارد زیرا نیروی انتظامی و قوه قضائیه در عرصه بین الملل فعالیت جدی را در دستور کار قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 19 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، در خصوص پیام استرداد مجرمان اقتصادی برای سوداگران و برهم زنندگان بازار، اظهار داشت: این اقدام شایسته نشان دهنده ابتکار عمل نیروهای انتظامی و قوه قضائیه برای احقاق حق عمومی در عرصه بین الملل است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تردیدی برای مقابله با مجرمان اقتصادی نیست از این رو باید اذعان کرد داخل و خارج از ایران اسلامی برای مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی ناامن است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه با همراهی مراجع انتظامی باید برای استرداد مجرمان اقتصادی خارج از مرزهای کشورمان تلاش کند و در این راستا قوه مقننه نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید یادآور شد این اقدام قضائی نشان داد محیط کشور برای خادمان اقتصادی امن است و این افراد می توانند در سایه امنیت به توسعه کشور کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار