شهردار تبریز تاکیدکرد؛
شهردار تبریز رزمایش همدلی و کمک مومنانه را جلوه دیگری از نیکوکاری مردم تبریز دانست.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 19 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر عصر امروز در آیین اولین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه اظهار کرد: زیبایی یک شهر بیش تر از آنکه به ساختمان ها، خیابان ها و پارک های آن وابسته باشد، به فرهنگ، رفتار و برخورد شهروندان آن مربوط است.

او با بیان اینکه مردم تبریز همواره در روزهای سخت به یاری همدیگر می شتابند، افزود: عنوان پرافتخار «تبریز بدون گدا» خروجی همین رفتار زیبای مردم این شهر است که برگرفته از دین مبین اسلام است.

شهردار تبریز با یادآوری این نکته که مقام معظم رهبری همواره در حوزه های مختلف از مردم تبریز انتظار «اولین بودن» دارند، تاکید کرد: این موضوع نشان می دهد که همشهریان ما به سطح مطلوبی از فرهنگ رسیده اند و در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیشتازانه عمل می کنند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: بسته های معیشتی حاضر که در قالب «اولین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه» توزیع می شود، حاصل همدلی و همیاری کارکنان بسیجی شهرداری تبریز است که به صورت خودجوش نسبت به گردآوری و توزیع این بسته ها اقدام می کنند.

ایرج شهین باهر تصریح کرد: روحیه همدلی و همکاری مردم شریف کشور ما می تواند تا همیشه این مملکت را سرافراز نگه دارد و بی شک شعارها و تهدیدهای دشمنان، راه به جایی نخواهد برد.

او از کارکنان بسیجی و سازمان بسیج شهرداری تبریز خواستار تداوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه تا زمان اتمام شیوع ویروس کرونا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار