مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد عدم جذب بازیکن نامی همچنین علت جدایی سوگیتا توضیحاتی را ارائه داد
کد خبر: ۹۱۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 20 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص عدم جذب بازیکنان اسمی برای این تیم اظهار داشت: ما سه سال در نفت تهران بدون حتی یک بازیکن اسمی در مقابل تیم‌های بزرگ حضور داشتیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با تفکراتی که داشتیم، تراکتور، استقلال و سپاهان را نیز شکست دادیم. در آینده همان بازیکنانی که در آن مقطع در تیم نفت تهران حضور داشتند در تیم ملی فیکس شدند. الان که پرسپولیس و استقلال با هم بازی می‌کنند، نصف آنها بازیکنان همان نفت تهران هستند.

علیپور تصریح کرد: بهترین و بدترین بازیکنان ایران 10 تا 15 درصد اختلاف دارند. اگر با این نگاه پیش برویم، باید به جوانان اعتماد کنیم و همه باهم پیش برویم. اگر بازیکنی وجود دارد که بیاید 30 گل برای ما بزند، قطعاً به دنبال او هستیم اما الان در لیگ ما با تعداد گل‌های کمتری آقای گل می‌شوند. ما با همراهی هواداران و اصحاب رسانه تیمی با قدرت و توانمند خواهیم بود.

علیپور یادآور شد: بازیکنی آمده و 10 میلیارد تومان می‌خواهد، اگر من این قرارداد را ببندم به هواداران خیانت کرده‌ام. برخی قیمت‌ها وجود دارد که قابل توجه است. در آسیا پرسپولیس و استقلال و سپاهان حذف شدند اما همان نفت تهران ماند.

اولین مشکل سوگیتا مشکل فرهنگی بود

‌مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با شرایط یوکیا سوگیتا، گفت: این بازیکن از طرف هواداران عزیز هم مطرح می‌شود اما اولین مشکل او، مشکل فرهنگی بوده و در مقطعی نیز همسرش باردار می‌شود که ظاهراً محبت هواداران هم زیاد برای او دلچسب نبوده است. ژاپنی‌ها هم فرهنگ خاص خود را دارند. بر همین اساس درخواست جدایی داشته و دلش با تیم نبوده است. فکر می‌کنم کار منطقی در خصوص این بازیکن صورت گرفته، چرا که اگر بازیکنی دلش با تیم نباشد، جدا شدنش بهتر است.

‌وی در مورد حمزاوی نیز متذکر شد: آقای حمزاوی نیز برای انجام کاری راهی کشور شده بود که با شیوع ویروس کرونا امکان برگشت به ایران را نداشت اما طبق صحبت‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت، این بازیکن نیز به تمرینات تیم اضافه شد.

‌علیپور در مورد اینکه گفته می‌شود، حضور وی و منصوریان در تراکتور به هم مربوط است، گفت: حضور من و آقای منصوریان ارتباطی با هم ندارد. آقای منصوریان یک فصل با ما کار کرده و شناخت خوبی با هم داریم اما تأثیری در خصوص حضور یا عدم حضور وی در تراکتور نداشتم.

‌مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص شرایط تیم برای حضور در آسیا، متذکر شد: با توجه به بضاعت‌مان باید برای آسیا برنامه‌ریزی کنیم. اما خوشبختانه فرصتی داریم که می‌توانیم در نیم‌فصل خودمان را برای این بازی‌ها آماده کنیم. تیم در حال حاضر هم برای من و هم آقای منصوریان کمی ناشناخته است. یک نیم‌فصل فرصت داریم که کمبودها و نیازها مشخص می‌شود. قطعاً برنامه‌هایی که ما داریم با حریفان آسیایی برابر نیست اما می‌توانیم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مقابل آنها کم نیاورده و حضور قدرتمندی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار