حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به پویش پازل ایران همدل پیوست.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 21 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با پیوستن به پویش پازل ایران همدل، اظهار امیدواری کرد با مشارکت آحاد جامعه در انواع طرح های خیرخواهانه و نوع دوستانه، شاهد برخورداری کودکان و نوجوانان خانواده های کم برخوردار از امکانات آموزشی برای کودکان لازم التعلیم تحت پوشش بهزیستی ، کمیته امداد و دیگر موسسات واقعی خیریه باشیم.

وی افزود: لازم است با تدارک بسیج امکانات از ناحیه دولتمردان و به همت خیران و نیکوکاران و با همدلی و همراهی مردم فهیم، دورنمای روشنی از آموزش، تربیت و مهارت آموزی را بصورت علمی و عملی در این قشر از جامعه، شاهد باشیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه، هرگونه طرح، برنامه و حرکت های مرتبط با آموزش، تربیت و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان همگام با آموزه های دینی، قابل تحسین است، خاطرنشان کرد تا با اجرای مناسب و مطلوب پویش پازل همدلی و تداوم طرح های دیگر متناسب، موانع موجود بر سر راه آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان برداشته شود.

وی افزود: مطمئن هستم با اراده دست اندرکاران ذیربط و به اهتمام خیران و نیکوکاران شریف و فهیم استان، با افتخار می توانیم در کوتاه مدت ، به شهر و استانی عاری از خانواده های کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل دست یابیم.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: هیچ کودک و نوجوانی ، در هیچ جایی از میهن اسلامی، نباید به جهت عدم توانایی و نیازمندی، از چرخه نظام آموزش به دور باشد.

لازم به ذکر است: کمپین پازل همدلی، بزرگ ترین چیدمان مهربانی، با شعار " قطره قطره جمع گردد همدلی معنا شود " توسط بهزیستی آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور در راستای پویش ایران همدل، با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش اجرا می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار