بررسی قیمت خودروها نشان می‌دهد که بازار امروز چهارشنبه نیز در مدار کاهشی است به طوری‌که پراید۱۳۱ به حدود ۱۱۳ میلیون تومان رسید و انواع پژو۲۰۶ نیز از مرز ۳۰۰ میلیون تومان فاصله گرفته اما به گفته فعالان بازار همچنان معاملاتی انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 21 October 2020

اقتصادآنلاین نوشت: روند کاهش قیمت خودرو که از روز گذشته همزمان با ریزش نرخ ارز آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

روز گذشته قیمت انواع خودرو‌های داخلی تا حدود ۱۰میلیون تومان ارزان شد اما بیشترین افت قیمت مربوط به خودرو‌های مونتاژی و خارجی بود، در بازار امروز هم قیمت‌ها با شیب ملایم‌تری روبه کاهش است.

آنطور که فعالان بازار اظهار کرده‌اند با تداوم ریزش نرخ ارز، خودرو هم ارزان‌ خواهد شد چراکه بازار خودرو دیگر کشش افزایش قیمت ندارد؛ البته گفتنی است که حتی با وجود افت قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان خریدار و فروشنده‌ای وجود ندارد و معامله‌ای انجام نمی‌شود.

قیمت روز خودرو ۳۰مهر ماه۹۹

امروز در آگهی‌های فروش اینترنتی قیمت پراید۱۱۱ حدود ۱۲۷میلیون، پراید۱۳۱ تقریبا ۱۱۳میلیون و قیمت پراید۱۳۲ نیز ۱۱۴میلیون تومان است؛ همچنین دارندگان تیبا معمولی قیمت روز این خودرو را تا ۱۳۲میلیون و تیبا2 را حدود ۱۵۴میلیون تومان پایین آورده‌اند؛ قیمت ساینا نیز ۱۵۳میلیون، کوییک دنده‌ای ۱۶۹میلیون و کوییک‌آر ۱۷۸میلیون تومان است.

پژو۲۰۶ ارزان شد

امروز قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در آگهی‌های فروش اینترنتی به حدود ۲۱۵میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۸۶میلیون و مدل صندوقدار این خودرو به ۲۹۷میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت اعلام شده برای پژو۲۰۷ دنده‌ای هم در بازار امروز تقریبا ۴۱۱میلیون و اتوماتیک این خودرو ۴۸۵میلیون تومان است.

قیمت انواع دنا در بازار آزاد

همچنین دارندگان پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی قیمت این خودرو را ۲۱۲میلیون و پژو پارس ساده را ۲۴۰میلیون تومان اعلام کردند؛ بر همین اساس قیمت روز سمند ال‌ایکس به ۲۰۱میلیون، سمند سورن ۲۶۸میلیون، رانا ال‌ایکس ۲۲۰میلیون، دنا معمولی ۳۱۲میلیون، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۳۹۸میلیون، دنا پلاس دنده‌ای توربو ۵۰۰میلیون و دنا پلاس اتوماتیک توربو به حدود ۵۷۰میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو‌های مونتاژی

امروز قیمت پژو۲۰۰۸ به حدود یک میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان، سیتروئنC3 به یک میلیارد و ١١٠میلیون، سراتو یک میلیارد و ۶۰میلیون، مزدا۳ به یک میلیارد و ۲۵۱میلیون، ساندرو اتوماتیک به ۵۴۱میلیون و ساندرو استپ‌وی به حدود ۵۸۴میلیون تومان رسیده است.

همچنین در این بازار، هایماS5 با قیمت تقریبی ۷۴۰میلیون، هایماS۷ توربو ۸۶۲میلیون، هاوال ۸۴۷میلیون، جکS3 حدود ۶۳۲میلیون، جکS5 تقریبا ۸۳۸میلیون و چانگان حدود ۵۶۷میلیون تومان معامله می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار