میرتاج‌الدینی در توضیح نشست امروز فراکسیون خبرداد
نایب رئیس کمیسیون فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به تبادل نظر پیرامون استیضاح یا سوال از رئیس‌جمهور در نشست امروز، گفت: تصمیم نهایی در نشست هفته آینده مجمع عمومی اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 22 October 2020
به گزارش تابناک تبریز،سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگویی، در توضیح نشست امروز صبح چهارشنبه 30 مهرماه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضا و دکتر قالیباف برگزار شد. این نشست پیرامون مشکلات اقتصادی و استیضاح یا سوال از رئیس جمهور بود لذا موافقان و مخالفان استیضاح یا سوال از رئیس‌جمهور دلایل خود را تشریح کردند.

انتقاد اعضای شورای مرکزی فراکسیون نسبت به عملکرد دولت در بخش اقتصادی

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: موافقان و مخالفان استیضاح یا سوال از رئیس‌جمهور ادله‌هایی را عنوان کردند. اعضای شورای مرکزی فراکسیون نسبت به عملکرد دولت در بخش‌های نوسانات ارز، تورم و سایر مشکلات اقتصادی انتقادات شدید دارند.

میرتاج‌الدینی یادآور شد: در این نشست بر این نکته تاکید شد که هدف مجلس همراهی با مردم و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است. در هر حوزه و بخشی که مشکل عمده اتفاق می‌افتد کمیسیون‌ها، هیات رئیسه و فراکسیون‌ها دنبال چاره اندیشی هستند تا به حل مشکل کمک کنند. در واقع نمایندگان چاره اندیشی برای برون رفت از این وضعیت را دنبال می‌کنند.

هدف نمایندگان از پیگیری استیضاح یا سوال از رئیس‌جمهور، حل مشکلات مردم است

وی ادامه داد: اگر موضوع سوال یا استیضاح رئیس‌جمهور هم از سوی عده‌ای از نمایندگان مطرح می‌شود در راستای کمک به حل مشکلات مذکور است. مجلس از جایگاه نظارتی خود برای حل مشکلات باید استفاده کند و اگر عده‌ای موضوع استیضاح یا سوال از رئیس‌جمهور را مطرح می‌کنند، هدفشان حل مشکلات مردم است.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: تصمیم گیری درباره استیضاح یا سوال از رئیس‌جمهور باید با حضور همه اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی انجام گیرد، لذا قرار شد هفته آینده جلسه مجمع عمومی فراکسیون را تشکیل و تصمیم نهایی در این خصوص را اتخاذ کنیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار