فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 247 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی به ارزش 7 میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 22 October 2020

 به گزارش تابناک تبریز، سردار " حسین عبدی"، اظهار داشت: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و تحویل ارز تقلبی، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان بناب قرار گرفت.

وی افزود:ماموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آنان 247 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی به ارزش 7 میلیارد و 900 میلیون ریال کشف کردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان بیان داشت: در بازجویی های تکمیلی ،افراد دستگیر شده که به قصد تحویل ارز تقلبی در قبال خرید آرد به کارخانه آرد اطهر این شهرستان مراجعه کرده بودند اعتراف کردند.

سردار "عبدی" با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه سواری پراید توقیف شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم در مقابل افراد کلاهبردار و فرصت طلب هوشیار بوده و در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار