سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۹۱۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 23 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۲۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۴۶ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی گفت: ۴۹۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون چهار میلیون و ۶۵۸ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در توضیح استان های در شرایط قرمز گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: استان های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایرانآمار کرونا در

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار