فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ 24 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی، در منطقه حضور یافته در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران با اشاره به درگیری های اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می کند.

وی گفت: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است.

سردار پاکپور با هشدار به طرف های درگیر گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگان هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگانها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی در پایان اشاره کرد: تمامیت ارضی کشورهای همسایه برای ما محترم است و هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار