دکتر علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به روابط دوستانه ایران و اتریش گفت: با توجه به سابقه خوب همکاری­ های دو کشور، مجلس شورای اسلامی از تقویت روابط فی‌مابین حمایت می­کند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 27 October 2020

به گزارش تابناک تبریز،دکترعلیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به روابط دوستانه ایران و اتریش گفت: با توجه به سابقه خوب همکاری­ های دو کشور، مجلس شورای اسلامی از تقویت روابط فی‌مابین حمایت می­کند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد که همکاری­ های خود را در سطح روسای مجالس، کمیسیون­ های تخصصی و گروه­ های دوستی پارلمانی با پارلمان اتریش تقویت نماید.

منادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای علمی کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در سال­های اخیر پیشرفت­ های زیادی در عرصه­ های علمی داشته است و جایگاه ما در منطقه و جهان در بسیاری از زمینه ­ها متمایز است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ­های علمی دو کشور باید از این فرصت‌­ها به نفع دو ملت استفاده کرد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه با اشاره به توافقاتی که در سفر رییس جمهور اتریش به تهران به عمل آمد گفت: مجلس شورای اسلامی از همکاری­ های دو کشور بر مبنای اسناد امضا شده در این سفر حمایت می­کند. وی در پایان بر برگزاری جلسات کارگروه علمی ایران و اتریش برای تقویت همکاری­ های فی‌مابین تأکید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :