معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وحدت و همدلی امروز کشور را نتیجه مجاهدت و جانفشانی‌های شهدا دانست و گفت: شهدا با خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و بیشک اگر جانفشانی ها و رشادت های آن ها نبود، امروز هیچ اثری از اسلام، قرآن و انقلاب در کشور وجود نداشت.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 27 October 2020

به گزارش تابناک تبریز،سعید اوحدی در در آیین امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که در محل استانداری برگزار شد از تلاش های استانداری در زمینه رفع مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان قدردانی کرد و ادامه داد: خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی حاکم در استان، روند امور به بهترین شکل ممکن در حال اجراست.

وی با اشاره به انعقاد دو تفاهم نامه همکاری فی ما بین استانداری آذربایجان شرقی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای تامین مسکن واشتغال ایثارگران عنوان کرد: امیدواریم فرآیند اجرایی این تفاهم نامه به عنوان یک قرارداد تعهدآور، هرچه سریع تر عملیاتی شود.

وی همچنین با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم تصریح کرد: شهدا با خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و بی شک اگر جانفشانی ها و رشادت های آن ها نبود، امروز هیچ اثری از اسلام، قرآن و انقلاب در کشور وجود نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :