۰ مسئولان ورزشگاه یادگار امام تبریز و مدیران تراکتور در تلاش برای رفع مشکل این ورزشگاه هستند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 29 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در این رقابت ها باید مجوز حرفه ای دریافت کند.

یکی از شرایط دریافت این مجوز هم استاندارد بودن ورزشگاه خانگی تیم ها است و باشگاه تراکتور هم استادیوم یادگار امام(ره) تبریز را به عنوان میزبان بازی های خانگی اش در این مسابقات معرفی کرده است.

یکی از استانداردهای لازم برای ورزشگاه هم مجهز بودن نور استادیوم به حداقل ۱۸۰۰ لوکس است اما در شرایط کنونی نور ورزشگاه یادگار امام تبریز حدود ۱۲۰۰ لوکس است.

البته مسئولان تراکتور که این ورزشگاه را از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اجاره کرده اند مکاتباتی را با مسئولان این اداره کل داشته اند و آنها هم طبق مکاتباتی که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تهران انجام داده اند، به مدیران تراکتور قول داده اند به زودی این مشکل هم رفع می شود.

محمد علیپور هم پیگیر این موضوع است تا هرچه سریع تر نقص ورزشگاه یادگار امام رفع شود. البته با توجه به اینکه صندلی های جدید ورزشگاه سال گذشته نصب شده و زمین آن هم ترمیم شده از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار