فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص):
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: نقطه عطفی در عملیات اجرایی خط ۲ مترو تبریز آغاز شده و توافقاتی مبنی بر تامین مالی پروژه از محل تهاتر و اوراق انجام یافته است.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 16 November 2020
به گزارش تابناک تبریز، سعید محمد امروز در حاشیه امضا تفاهم نامه اجرای خط ۵ قطار شهری تبریز، با بیان این مطلب افزود: امیدواریم از طریق تهاتر و فروش اوراق در راستای تامین مالی اقدامات خوبی انجام یافته و پروژه سرعت بگیرد.

سردار محمد پروژه قطار شهری را یکی از دغدغه‌های مردم تبریز عنوان کرد و گفت:  این پروژه به خصوص در حوزه مسائل حقوقی و قراردادی دچار مشکلاتی بود که با همت عزیزان و پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه، این مسائل برطرف شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: با وجود این مشکلات اجازه ندادیم پروژه حتی یک روز تعطیل شود و به جز تعطیلی دو ماهه به سبب شرایط ناشی از کرونا، با تزریق منابع از طریق قرارگاه و مساعدت‌های مسئولان مترو پروژه را فعال نگه داشتیم.

او ادامه داد: همچنین امروز تفاهم نامه‌ای به عنوان خط پنجم به طول ۷ کیلومتر جهت توسعه خط ۱ امضا شد که امیدواریم هر چه سریع تر عملیاتی شود. افتخار می‌کنیم در خدمت توسعه کهن شهر تبریز باشیم و قرارگاه در این موضوع پیشگام است.

سردار محمد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سال گذشته توافقاتی بین قرارگاه و شهرداری تبریز برای توسعه برخی زیرساخت های تبریز انجام یافت که خوشبختانه اکثر موارد تفاهم تبدیل به قرارداد شده و عملیات برخی از آنها آغاز شده  است و از پیشرفت خوبی هم برخوردار بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: برخی موارد دیگر نیز در مرحله طراحی است و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

او خاطرنشان کرد: در خصوص توافق‌های سال گذشته شاهد روند اجرایی خوبی بودیم که از همکاری و همدلی بین شهرداری، شورای شهر و نمایندگان تبریز در این موضوع تشکر می کنم چرا که این همدلی باعث پیشرفت خوب پروژه ها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار