رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: استان آذربایجان‌شرقی از نظر تعداد بستری به ازای جمعیت، رتبه 15 کشور را دارا بوده و میانگین تعداد فوت ناشی از کرونا، 4.9 درصد و بهتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۹۱۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 19 November 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدحسین صومی در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار داشت: وضعیت تمام شهرستان‌های استان، بالاتر از نارنجی است و باید محدودیت‌های جدید با دقت و حساسیت هرچه بیشتر اجرا شود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته 240 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان، بستری شده و 16 نفر نیز جان خود از دست داده اند.

صومی از کاهش تعداد متوفیان کرونا نسبت به روزهای اخیر خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که در روزهای آتی و در صورت تحویل کیت‌های تشخیص به استان، شاهد افزایش تست‌ها و در نتیجه افزایش مبتلایان شناسایی‌شده به کرونا در استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزگفت: استان آذربایجان‌شرقی از نظر تعداد بستری به ازای جمعیت، رتبه 15 کشور را دارا بوده و میانگین تعداد فوت ناشی از کرونا، 4.9 درصد و بهتر از میانگین کشوری است.

وی همچنین به تبیین و تشریح طرح ویژه مدیریت و مقابله محله‌محور با کووید 19 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :